dag 5

12 april 2017 - Saint-Tropez, Frankrijk

Het ontbijt hadden we 9 uur ontbijt. We vertrokken om 10 uur naar cote de l'esterel. Onder weg naar st. maxime hadden we een stop op een prachtige plek met allemaal rotsen en gebergte met vulkaan achtige kleur. dit was een prachtige plek om foto's te maken en gewoon wat te genieten van ee stukje kust lijn. na hier ongeveer een half uurtje te hebben rond mogen kijken moesten we terug de bus in naar st. maxime toen we hier waren aan gekomen hadden we een klein uurtje voor te kunnen lunchen. Na deze lunch gingen we per boot naar st. tropez en hebben we hier de rest van de middag vrije tijd gehad om de stad te kunnen bezichten. na dit hadden we een hele lange terug rit naar Nice. Toen we terug waren in Nice zijn we met een groepje naar het Hard Rock cafe in Nice bezocht en zijn we hier gaan eten. Na het avond eten waren een paar nog naar het strand gegaan en andere terug naar het appartement. we moesten ons weer tussen 11 en 12 uitschrijven zo dat ze zagen wie al in het appartementen terug waren