dag 1 (heenreis)

8 april 2017 - Lyon, Frankrijk

we vertrokken op zaterdag 8 April om 9 uur richting Lyon. we hadden ongeveer zo'n 4 uur gereden en onze eerste stop was niet veel verder dan de franse grens. hier hadden we een pauze van 45 minuten. hierna reden we verder richting onze overnachting plaats. in het vervolg van de reis hadden we nog 2 meer stops voor dat we in Lyon aan kwamen hier werden we afgezet bij een brug waar ook weer onze verzamelplek was. Nadat we dit te horen kregen mochten op eigen gelegenheden de stad verkennen en wat eten we moeten om half 10 on geweer terug zijn bij de brug. In de vrije tijd die we hier hadden hebben we wat rond gelopen door de smalle straatjes om te kijken hoe de stad er uit zag hier hadden we ook de mogelijkheid om foto's te maken van de omgeving. Toen iedereen bij het verzamelpunt was stapte we weer de bus in om verder te reizen naar ons hotel aar drie keer omgereden te zijn waren we eindelijk bij het hotel. Het duurde een tijdje voor dat we waren ingecheckt,maar toen we eenzaam waren ingecheckt kon iedereen naar zijn kamer. Omdat het al zo"n lange dag was in de bus had niet iedereen nog veel energie en zochten we de kamers op en gingen douche en ons daarna klaarmaken voor na bed te gaan.