dag 2

9 april 2017 - Nice, Frankrijk

De 2de dag ging rond half 7 de wekker omdat om 7 uur het ontbijt was. Na een gezamenlijk ontbijt vertrok de bus om 8 uur door naar Nice. we waren ongeveer rond 3 uur aan gekomen in Nice. We werden ingecheckt en konden naar onze kamers. Hier hadden we even de tijd om je spullen op de kamer te leggen en eventueel je spullen uit te pakken. als je daar mee klaar was moesten we ons beneden in de lobby verzamelen en werd de groep in 2e gedeeld en gingen we met de groep waar je inzat een stukje lopen om de stad wat beter te leren kennen. Na de wandeling met de groep werden we vrij gelaten om ons eigen ding te gaan doen. Hier na zijn we het strand gaan opzoeken om te bekijken en daarna een plekje gaan zoeken om iets te eten. Vervolgens zijn we wat gaan wandelen door de stad en zijn we uit gekomen op een heen mooi punt, hier kon je prachtige foto's en panorama kon maken. We hebben hier een tijd je rond gekeken. Zijn we terug gaan lopen via een weg die we niet kende gelukkig waren we niet verdwaald en hadden we makkelijk de weg terug gevonden. Op de weg terug naar het appartement complex kwamen we twee leraren tegen en liepen we met hun terug naar de slaap plek.