dag 3

10 april 2017 - Monaco, Monaco

de maandag  hadden we een gezamenlijk ontbijt om 9 uur na het ontbijt moesten we om 10 uur bij de bus zijn voor het vertrek richting eze. rond 12 uur kwamen we in eze aan hier zijn we naar boven gelopen en hebben we me de hele groep naar de botanische tuin gegaan. dit was een prachtige plek om op de kust te bekijken en foto's te maken na een klein uurtje hier rond te hebben gekeken en een klein cadeautje te hebben gekocht moesten we weer verzamelen en gingen we met de bus naar verder naar Monaco. In Monaco hadden we vrije tijd en mochten we de stad zelf bekijken. In deze tijd gingen we iets eten en door de stad lopen. Naar dat we weer verzameld hadden gingen we met de hele groep een stukje lopen richting het bekende hotel in Monte Carlo. De personen die 18 jaar of ouder waren mochten het casino een kort bezoek je brengen de rest van de groep kon buiten wachtte op dat de groep weer compleet was. Toen iedereen weer bij elkaar was liepen we terug naar de plek waar de bus ons zou komen op halen. We waren ongeveer rond 7 uur terug in Nice en hadden we een vrij avond progamma. We moesten ons tussen 11 en 12 uur uitschrijven voor de nacht rust.