dag 4

11 april 2017 - Cannes, Frankrijk

de dinsdag hadden we om half 9 ontbijt. Na het ontbijt moesten we om half 10 bij de bus zijn van uit ons appartement vertrokken we naar Antibes. In Antibes hebben we het Picasso museum van de buiten kant gezien en verder hebben we wat rond gelopen en een overdekte markt met van allemaal dingen zo als vlees maar ook kazen en ook bloemen of kaarsen. Na dit bezoek zijn we veder gereisd naar Cannes hier hebben we tijd gehad om te eten. We verzamelde ons bij de mac donalds en liepen we door de stad heen. Met deze rondleiding hadden we de hand afdrukken op de rond gezien en hadden we een bezoek gebracht aan het Carlton hier konden we helaas niet veel van het hotel bekijken omdat het in een drukke periode was. Na de wandeling hadden we met de gehele groep gereserveerd bij een Italiaans restaurant. na dat we terug kwamen in Nice hadden we een vrij avond progamma en konden we vrij nog iets gaan doen maar omdat het al zo laat was had het niet zo vee zin om weg te gaan. dus hadden we een plekje dicht bij het appartement in de buurt gezocht en zijn we daar met een groepje geweest. Hier na moesten we ons weer voor 12 uur zijn afgetekend bij de leraren die in de lounge zaten te wachten op ons.