Dag 6

13 april 2017 - Avignon, Frankrijk

Nice, Avignon en Lyon

We gingen met Javier ontbijten in de Starbucks in Nice. De Starbucks lag ongeveer een halfuurtje lopen van het appartementen complex af dus we kwamen daar rond half 9 aan. Toen we daar aankwamen hadden we ons een kop koffie gepakt en een croissantje gekocht en daar opgegeten toen we klaar waren met eten gingen we terug lopen naar het appartementen complex. Voordat we weer naar de appartementen gingen zijn we nog eerst even wat eten en drinken gaan halen bij de Carrefour tegenover de appartementen toen we daar afgerekend hadden gingen we terug naar de appartementen en dat was rond half 10. We moesten om kwart voor 10 met alle koffers buiten bij de bus staan voor te vertrekken naar Avignon. Toen iedereen in de bus was en de koffers/tassen ingeladen waren konden we vertrekken. De reis van Nice naar Avignon was ongeveer 3,5 uur rijden. toen we daar aankwamen gingen we naar een plein en daar werd gevraagd wat mensen wouden doen je kon kiezen tussen naar het pause museum te gaan of te gaan winkelen wij zijn zelf naar het pause Museum gegaan met 13 andere leerlingen daar hebben we ongeveer 1,5 uur door gelopen en daarna zijn we nog een half uurtje de stad in gegaan. Toen iedereen weer bij elkaar was liepen we weer naar de bus en gingen we door naar het Ibis Hotel in Lyon en daar hadden we onze laatste overnachting. We kwamen ongeveer 9 uur aan bij het hotel , toen moesten we nog inchecken en iedereen moest nog naar de kamers. Toen we onze spullen op de kamers hadden gezet gingen we met 6 mensen naar de MacDonald om te avondeten. Daarna zijn we terug naar het hotel gegaan en hebben we met een grote groep op de gang gezeten en hebben we gepraat en gelachen en daarna zijn we weer naar de kamers gegaan en gaan slapen.